KPN unlock aanvraag formulier

Dank jullie wel. Ik ben volledig geholpen!

› reageer

misschien een vreemde vraag, maar heeft iemand toevallig een KPN formulier liggen voor de aanvraag van een simlock unlock-code? Het gaat om een toestel van iemand die enkele dagen geleden in Joegoslaviƫ is gestationeerd en die erachter kwam dat een lokale SIM niet werkte i.v.m. simlock op zijn (KPN) toestel.

Ja, het toestel is ouder dan een jaar en ik heb ook via KPN een formulier aangevraagd. Die molen draait echter erg langzaam en bellen vanuit Joegoslaviƫ is onbeschoft duur met een Nederlandse SIM. Dus: mocht je toevallig een dergelijke formulier hebben liggen, dan zou ik het op prijs stellen als ik die gemaild of gefaxed zou kunnen krijgen. Uiteraard is het ook meegenomen als je weet welke info, behalve het IMEI nummer, KPN moet hebben om de unlockcode aan te vragen.

E-mail: info@telecomvergelijker.nl
Fax: (084) 2222 888

Alvast bedankt!

› reageer

Ga naar www.hi.nl, klik rechtsboven op vragen, en dan kan je daar kiezen voor unlock, en online het formulier invulllen en uitprinten!

Succes!!

› reageer

Kan je 'm niet bij een Primafoon halen (als die in de buurt zit)? Ik weet dat je bij O2, Ben en Vodafone gewoon zelf een briefje kan schrijven met de volgende gegevens:
NAW
Type toestel
IMEI-nummer
Datum aanschaf (het liefst een kopie van de aankoopbon erbij)
Mobiel nummer

Succes ermee!

› reageer

Dank jullie wel. Ik ben volledig geholpen!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.