[gsmstunter.nl] Hoera voor gsmstunter

Ik vind het ook niet erg om wat langer te wachten,maar als er eerst telefonisch beloofd wordt dat het 1 week duurt en bij het volgende belletje gezegd wordt dat het anderhalve week duurt dan kijk je elke dag met goede moed in de brievenbus. Als het pakje dan pas na 4 en een halve week bezorgd wordt is het niet vreemd dat je al aan iedereen verteld hebt dat ze beter een andere shop kunnen proberen omdat dit wel erg onbetrouwbaar is. Als GSM stunter nu gelijk op de homepage zet dat je je telefoon binnen 5 weken in huis hebt is er vast weinig meer te klagen. Liever wat eerlijker in de informatie die ze verstrekken

› reageer

Via deze weg wil ik gsmstunter een hart onder de riem steken voor hun hardwerkende collega's die de bestellingen klaar maken voor verzending. Wij (lees de bestellers) moeten denk ik voortaan wat milder zijn in onze kritiek, want wij willen uiteindelijk allemaal als eerste de bestelde spullen in huis hebben. Wij be-, ver- en oordelen heel snel, toch zeker als het ons persoonlijk aangaat, zonder daadwerkelijk alle ins en outs te kennen over de verwerkingsprocedure bij een gsmshop. De volgende keer wacht OOK IK gewoon geduldig af.....en ga er maar van uit dat gsmstunter hier van geleerd heeft.

MvG

› reageer

Drukte mag geen excuses zijn voor een slechte service. De actie is prachtig, maar het moet allemaal beter aangekleed worden. En laten we er nu maar eens over ophouden.

› reageer

Ik begrijp dat ze het druk hebben bij GSM Stunter.
Maar ik vind het onacceptabel dat ze KPN de schuld
geven als je belt en vraagt hoe het met de bestelling
staat. Zeg dan tenminste eerlijk dat je de druk niet
goed aankunt.

› reageer

Ik vind het ook niet erg om wat langer te wachten,maar als er eerst telefonisch beloofd wordt dat het 1 week duurt en bij het volgende belletje gezegd wordt dat het anderhalve week duurt dan kijk je elke dag met goede moed in de brievenbus. Als het pakje dan pas na 4 en een halve week bezorgd wordt is het niet vreemd dat je al aan iedereen verteld hebt dat ze beter een andere shop kunnen proberen omdat dit wel erg onbetrouwbaar is. Als GSM stunter nu gelijk op de homepage zet dat je je telefoon binnen 5 weken in huis hebt is er vast weinig meer te klagen. Liever wat eerlijker in de informatie die ze verstrekken

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.