[bestelmaar.nl] Bestelstatus

Keurig,
Binnen 4 weken mijn centjes op de rekening, alles PERFECT geregeld, kortom, een prima club

› reageer

Vandaag (14-11-02) precies een week geleden dat ik het contract op de bus heb gedaan naar bestelmaar.nl, heb ik mijn simkaart thuis gestuurd gekregen! Prima op tijd dus, ik ben tot nu toe erg tevreden over de gang van zaken bij bestelmaar.nl. Nu nog wachten binnen hoeveel dagen ik het retourbedrag binnen krijg op mijn rekening!!!
Verdere reacties volgen!!!!!

› reageer

heb tijd terug ook bij bestelmaar besteld. Prima voor elkaar hoor. Geld op tijd binnen en alles prima verzorgd. Echt een topshop

› reageer

Het is precies een week geleden dat ik mn abo besteld heb en ik hem vandaag gekregen, netjes dus! Ik heb alleen nog geen pincode toegestuurd gekregen maar ik neem aan dat die nog komt! Daarna nog ff w8en op mn geld, ik hou jullie op de hoogte

› reageer

Ik heb gister mn codes toegestuurd gekregen en ben nu erg tevreden Nu nog ff w88 op mn geld en dan ist allemaal voor elkaar. Met andere woorden ben erg happy met deze site, t is n aanradertje!

› reageer

Keurig,
Binnen 4 weken mijn centjes op de rekening, alles PERFECT geregeld, kortom, een prima club

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.