KPN[Telfort] Q-Space van Telfort!

Bellen naar mobiel kostte voor 1 januari 45 cent en nu 22 eurocent. (2,1 keer 22 is 0,465)

2,1?? Tis toch echt 2,20371 of 2,2 voor het gemak. Het truukje van verdubbelen en dan 10% erbij is niet hetzelfde als met 2,1 vermenigvuldigen hoor :-)
Maarja, voor de tarieven maakt het allemaal niet zoveel uit.

Mexx

› reageer

O2, ze hebben veel geld over om reclame te maken voor hun nieuwe visie op bellen.

Maar om huh oude, bestaande klanten goed te informeren in wat voor medium dan ook, ho maar.

Zo heb ik anderhalf tot 2 jaar geleden een pre-paid gekocht van Telfort met de naam Q-Space. De daluren, zo stond netjes geschreven, zouden beginnen om 16.00 uur tot 00.00 uur. Daarna zou je weer bellen in het piektarief. Verder, als je in de piekuren deed sms-en mocht je dat doen voor de helf van wat je normaal betaalt voor het sturen van een sms-je.

Nu 2 jaar verder, ervan uitgaande dat Q-Space nog steeds bestaat!!, vond ik het wel erg vreemd waarom mijn beltegoed steeds zo snel op was. Ik ging eens kijken op www.qspace.nl, maar ja, die site verwees meteen door naar o2.nl. Daar dus zoeken naar de tarieven vwb pre-paid! En je raadt het al, bellen in de daluren van 20.00 uur tot 08.00 uur.

Nooit iets vernomen op een spotje of wat dan ook, maar wel reclame maken over ZUIVER BELLEN! Nou q-space, telfort, o2 of wat dan ook, die reclame van jullie klopt dus voor geen kant!

› reageer

Tsja... prepaid... geen maandelijkse verplichtingen... dat vinden de providers blijkbaar ook voor zichzelf gelden!

› reageer

Is helemaal niet waar wat hier wordt beweerd. Ik heb ook Q prepaid. Ik heb navraag gedaan bij de klantenservice en de piek en daluren van Q tellen nog wel. Ik heb het nagevraagd toen telfort o2 werd en na het lezen van dit bericht heb ik nog een keer gebeld. Twee keer werd gezegd dat nog steeds de tarieven van Q gelden. Heb zelfs de bedragen en piek en daluren erbij gekregen. Vraag dit soort dingen toch eerst na voordat je dat op zo'n site als dit schrijft.

› reageer

Is goed, geloof jij dan maar alles wat ze daar bij o2 zeggen, en bel maar eens om 16.05 met je prepaid kaartje, wedden dat je binnenkort nog eens naar o2 belt?!

Nou jij weer

› reageer

Ik weet niet wie van jullie 2 gelijk heeft maar ik weet wel uit ervaring dat hetgeen wat de klantenservice van 02 vaker zegt van geen meter klopt. Ik heb namelijk 6 maanden op mijn geld moeten wachten wat ze me teveel hadden ingehouden(factuur klopte namelijk niet) bij 02 en elke maand als ik belde zeiden ze poep lief dat wordt verekent met de volgende factuur. Dus het zal mij niks verbazen als die SAY gelijk heeft.

› reageer

Ik weet wel zeker dat ik gelijk heb want ik heb het voor de zekerheid ook zelf maar even uitgebrobeerd. Vandaag na 16.99 uur heb ik precies één minuut gebeld en daarna was exact 22 ct van mijn beltegoed afgetrokken. Klopt dus precies met de tarieven die ik heb doorgekregen van de klantenservice van O2. Na 16.00 uuur 22 ct naar een mobiel nummer en voor 16.00 uur 42 ct. Voor 16.00 uur kost een sms 12 ct en na 16.00 uur 22 ct. Dus tijd voor Say om de klantenservice te bellen en het eerst uit te laten zoeken. Ik heb ook mijn nummer opgegeven en toen heeft de telefoniste het voor me opgezocht of het nu onder Q viel. Ik vind dat je eerst goed moet uitzoeken hoe het werkelijk zit voordat je dat op een forum dit soort uitspraken als
waarheid verkondigt. Het is lariekoek dus! Voor de oude Q bezitters tellen nog steeds dezelfde tarieven en piek- en daluren als destijds bij de verkoop!!!

› reageer

16.99 uur

› reageer

22 cent in het daltarief, voor 1 januari was dit nog 25 nederlandse centen. Conclusie: het tarief is ongeveer met de helft gestegen

› reageer

Bellen van mobiel naar mobiel kost 22 eurocent en voor 1 januari F 0,45. Naar vast bellen kost nu 12 eurocent en voor 1 januari F 0,25. Dat verschil is dus niet zo groot. Je moet geen appels met peren vergelijken.

› reageer

nou dan zou het nog goedkoper zijn geworden, en das niet zo, want ik weet wel zeker dat het 25 cent was voor 1 januari.

› reageer

Bellen naar vast kostte voor 1 januari 25 cent en nu 12 eurocent. 12 eurocent is iets méér dan onze 25 oude nederlandse centen. Bellen naar mobiel kostte voor 1 januari 45 cent en nu 22 eurocent. (2,1 keer 22 is 0,465) Ook dat is misschien 1,5 cent meer maar het zijn marginale verschillen. Je moet wel verschil maken tussen bellen naar mobiel en vast en tussen eurocenten en de oude nederlandse centen. Ik heb hier nog een folder met de oude tarieven in Nederlands geld.

› reageer

Bellen naar mobiel kostte voor 1 januari 45 cent en nu 22 eurocent. (2,1 keer 22 is 0,465)

2,1?? Tis toch echt 2,20371 of 2,2 voor het gemak. Het truukje van verdubbelen en dan 10% erbij is niet hetzelfde als met 2,1 vermenigvuldigen hoor :-)
Maarja, voor de tarieven maakt het allemaal niet zoveel uit.

Mexx

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.