[funbreak.nl] Pas heel goed op...

Ben zal zeker coulance hebben met kaarten die te laat binnenkomen. Wij hebben te horen gekregen dat deze gewoon geaccepteerd worden.
Mocht dit problemen opleveren dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Floris P.B. Waals
gsmshop.funbreak.nl

› reageer

Ik zocht een goedkoop abonnement, die ik bij Funbreak gevonden had. Eerst toch nog maar even afgewacht en gekeken hoe het verliep. Een paar vrienden van mij zijn wel met Funbreak in zee gegaan, maar die staan niet te lachen!
Simkaarten laten WEKEN op zich wachten, wanneer er iets MIS GAAT is die Floris NOCH telefonisch NOCH via de mail te bereiken. Bovendien is de persoonlijke situatie van Floris zodanig dat zijn klanten wekenlang moeten wachten.
Misschien is het handiger niet het goedkoopste abonnement te nemen, maar een iets duurder, wat wel wordt geleverd binnen een aantal dagen.

Wees gewaarschuwd...

› reageer

Ik vind het niet nodig om Funbreak in een slechte hoek te drukken. Ik heb ook even op m'n simkaart moeten wachten, maar daar staat tegenover dat je weinig tot niets betaalt. Er wordt nu door veel mensen hier op TV gesuggereerd dat het oplichters zijn en dat er niks van deugt. Pas op, dat is namelijk niet zo!

› reageer

Hier nog een zeer boze klant van Funbreak. Ik begin het echt zat te worden zo langzamerhand. Ben nu al zo'n 7 weken aan het wachten en krijg geen antwoord op mijn mail's. Een nieuw abbonement kan ik ook niet nemen want dan heb ik er straks twee.... BEN kan mij ook niet helpen, hoe lang moet ik nog wachten. Eens en nooit meer? Zijn er mensen die ervaring hebben met de cashdeal??

Greetz,

› reageer

Eindelijk hebben we van Ben de juiste gegevens gehad.
Alle abonnementen die aangesloten zijn gaan vandaag op de bus. We zijn nu bezig alle mensen te bereiken bij wie het abonnement niet goedgekeurd is. Omdat niet iedereen een emailadres op het contract had staan kost dit wat tijd.
Uiterlijk vrijdag heeft iedereen die goedgekeurd is een simkaart/creditfactuur in huis.
Onze excuses voor alle ongemakken, we zijn er nu mee bezig om te zorgen dat dit soort problemen nooit meer voor kunnen komen.
Dank voor het gestelde vertrouwen,

Met vriendelijke groet,

Floris P.B. Waals
gsmshop.funbreak.nl

› reageer

Hoe zit het dan met de korting die Ben zelf geeft en waarvoor je een voucher krijgt die je moet opsturen?
Deze aktie is per 15 september verlopen, maar in de totaal prijs was dat wel meegenomen.

› reageer

Ben zal zeker coulance hebben met kaarten die te laat binnenkomen. Wij hebben te horen gekregen dat deze gewoon geaccepteerd worden.
Mocht dit problemen opleveren dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Floris P.B. Waals
gsmshop.funbreak.nl

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.