[belnu.nl] Belnu oplichters...?

Hallo! Ook ik heb mijn geld binnen. En vond over het algemeen gesproken de service van BELNU best ok! Het is niet een continue stabiele lijn die BELNU laat zien, soms is de service snel, top en worden afspraken nagekomen en op sommige momenten wordt niet gereageerd op e-mails, zijn ze telefonisch onbereikbaar etc. Het is dus geen weg zonder hobbels om met belnu in zee te gaan, echter het eindresultaat is geweldig bevredigend, dus ik zou zeggen, de moeite absoluut waard! (voor een ieder die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, als je topservice wil moet je ook maar meer betalen vind ik)

› reageer

Geachte allemaal,

al enige tijd houd ik jullie hier op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent het steeds maar NIET uitbetaald krijgen van de bonus voor een Vodafone 120 abonnement. Ik had eind MAART dat contract gefaxt en ben ook sinds die datum al aangesloten bij Vodafone.

Maar betalen? Nee, hoor! Ik ben nu al twee weken bezig via de klantenservice en e-mail om uit te vinden wanneer ik de betaling op mijn rekening kan zien. Elke keer hoor ik weer hetzelfde verhaal: \"Sorry, meneer, we hebben het nagevraagd en de afdeling die over het uitbetalen gaat heeft een achterstand. U kunt het volgende week echt tegemoet zien\".

Niet dus! Ik begin het zo langzamerhand een stelletje oplichters te vinden. Het duurt nu dus al 2 maanden na activatie, in plaats van die 45 dagen die hier staan vermeld op de Telecomvergelijker site. Ik wilde dit graag even kwijt, want ik vind het echt belachelijk dat dat zo lang moet duren.

Dit bericht is ook via e-mail verzonden aan service@belnu.nl.

Met vriendelijke groet,
Bart.

› reageer

P.S. De laatste e-mail dateert van 11/6 en luidt als volgt:

Geachte heer Roelands,

Onze betalingsadministratie heeft een achterstand gehad. Dit probleem is inmiddels opgelost. De betaling kunt u dan ook deze week op uw rekening verwachten.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Belnu.nl

› reageer

Huil niet zo joh.....

Dat geld komt echt wel !!

Groeten

› reageer

Hoi!

Ik hoop het, want het is nu al zo\'n 2 maanden geleden dat ik dat abo heb afgesloten. :-)

Groeten,
Bart.

› reageer

Alle te betalen bedragen t/m 21 4 zijn vandaag verzonden. De laatste serie t/m 30 4 gaat dinsdag de deur uit en dan zijn we weer helemaal bij.

belnu

› reageer

Aha! Nou, ik ben benieuwd, want mijn abonnement is volgens Talkline al ingegaan per 2/4 dus ik hoop snel wat te ontvangen op mijn rekening. :-)

Groeten,
Bart.

› reageer

Ik ben benieuwd, Belnu. Het is inmiddels de 20e, dus 5 dagen nadat u uw bericht hier geplaatst heeft en ik heb nog niets ontvangen. Hoe is het toch mogelijk dat u uw zaken zo slecht op orde heeft? Ik vraag me toch echt af met wat voor bedrijf we hier te maken hebben, hoor. Tjonge, jonge. Ik heb inmiddels contact gezocht met a) Talkline zelf en b) de Consumentenbond, omdat ik het nu wel genoeg vind en een klacht wil indienen over de gang van zaken. Op mijn duidelijke en nette fax heeft u trouwens ook helemaal niet gereageerd.

Groeten,
Bart.

› reageer

Hallo allemaal,

zoals beloofd even een update van de stand van zaken. Nadat ik eergisteren en vandaag een fax had verstuurd, met daarin kort een toelichting op de stand van zaken en het vriendelijke, doch dringende verzoek om nu eindelijk eens wat te doen/laten horen, kreeg ik vanmiddag per e-mail het volgende, nette bericht:

\"Geachte heer Roelands,

Naar aanleiding van uw faxbericht van vandaag willen wij u hierbij mededelen dat uw credit nota op 18 juni 2002 uitbetaald is. Indien u een kopie wenst te ontvangen van de transactie dan kunnen wij u deze toefaxen. In dat geval verzoeken wij u ons uw faxnummer door te geven.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Belnu.nl\"

Dus ik ben benieuwd wanneer ik het op mijn rekening zie verschijnen. In ieder geval vandaag een correcte reactie gehad, dus ik wacht nog even geduldig af. :-)

Groeten,
Bart.

› reageer

Hoi Bart, Ik hoop voor je dat het nu goed komt nu ze je vandaag een mailtje hebben gestuurd. Succes. Groeten MF.

› reageer

Nou bart, het ziet ernaar uit dat je je geld binnen hebt. Ik heb namelijk hetzelfde abonnement afgesloten in dezelfde periode en na dat ik dit bericht las heb ik even gechecked of dat geld inderdaad binnen was. En ja hoor.....nu kunnen we allemaal blij zijn.
Je moet maar zo denken dat we blij moeten zijn dat er zulke aanbieders zijn anders konden we nooit zo goed bellen als nu. Ik moet zeggen dat ik rustig heb afgewacht omdat ik eigenlijk al wist dat dat geld te laat zou komen. Maar dat maakt me niet zo uit, als het maar komt. Misschien komt dat door al eerdere ervaring.
Anyway het geld is binnen!!!!!
Greetz Marilyn

› reageer

Hoi!

Ik ben blij dat het nu allemaal in orde gaat komen. Ik begrijp dat ongeveer 45 dagen soms ook 46, 47 of 48 dagen, etc. kan zijn, dus op een week zou ik ook niet gekeken hebben. Ik vond het alleen nu wel behoorlijk lang duren en elke keer hoorde ik hetzelfde verhaal en kwam het geld toch niet. Vandaar dat ik even gefrustreerd werd in deze zaak.

Natuurlijk is het tof dat een belwinkel dergelijke aanbiedingen heeft, immers profiteer ik er zelf nu ook van. Hopelijk in de toekomst een wat snellere reactie, dan zou het 100% in orde zijn.

Met vriendelijke groet,
Bart.

› reageer

Hallo,

ter afsluiting van dit onderwerp over de moeizame afhandeling van de betaling via Belnu.nl wil ik even meedelen dat inderdaad vanmorgen het bedrag op mijn rekening was bijgeschreven. Uiteindelijk dus toch alles in orde gekomen (jammer dat je daarvoor zo lang moet zeuren, maar goed). :-)

Groeten,
Bart.

› reageer

Hallo! Ook ik heb mijn geld binnen. En vond over het algemeen gesproken de service van BELNU best ok! Het is niet een continue stabiele lijn die BELNU laat zien, soms is de service snel, top en worden afspraken nagekomen en op sommige momenten wordt niet gereageerd op e-mails, zijn ze telefonisch onbereikbaar etc. Het is dus geen weg zonder hobbels om met belnu in zee te gaan, echter het eindresultaat is geweldig bevredigend, dus ik zou zeggen, de moeite absoluut waard! (voor een ieder die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, als je topservice wil moet je ook maar meer betalen vind ik)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.