www.vergelijken.nl TelecomVergelijker.nl is hosted by NXS Internet
Start  Winkels  Forum  Zoeken  Account  Inloggen 

Forum bar:   Index   Zoeken   Actieve discussies  

/ / Vergelijken.nl / Producten / Computer systemen / Laptops

Onderwerp: pc voor mn zoon voor school

Gepost door jenlex op 05/04/2008 20:14
Hoi allen

Ik heb een vraagje aan jullie. Mijn zoon van 13 heeft voor school een Laptop nodig om zn schoolwerk te doen. Nou heb ik daar totaal geen verstand van en is mn vraag wat raden jullie aan daarvoor.

Groeten Jenny

Gepost door gsmdealer.nl (shop) op 07/04/2008 06:41
Waarschijnlijk zal hij enkel Office moeten gebruiken en zo nu en dan eens op internet moeten kunnen. In dat laatste geval raad ik een laptop aan met WiFi. Zo kan hij overal draadloos te werk gaan. Zelf ben ik geen grote fan van Microsoft Windows Vista op een laptop, dus ik raad aan om Microsoft Windows XP te pakken. De meeste standaard fabrieks laptops hebben echter Vista geinstalleerd staan. Ik vind dit zonde en vergt erg veel van de laptop. Ik werk zelf met een leverancier waar ik de laptop zelf configureren kan. Zo kan ik de laptop compleet op wens maken en zo besteed je zeker niet teveel geld aan zaken die je niet nodig hebt. Stuur mij eens een e-mail (info @ gsmdealer.nl) zodat ik een configuratie voor je kan maken!

Gepost door Karol op 13/11/2009 10:41 - Laatst gewijzigd op 24/11/2009 14:02
Ik denk dat uw zoon niet zo'n zeer geavenceerde laptop zal nodig hebben ... Ik heb namelijk voor m'n zoontje ook een laptop moeten kopen voor naar school hij is 12... en heb voor hem een HP mini notebook gekocht deze is zeer geschikt voor mn zoon... deze notebook beschikt de WIFI technologie... en hij is snel genoeg en heeft voldoende opslagruimte!

Reageer...
Blijf per email op de hoogte van deze discussie (ThreadWatch)...
Rapporteer dit topic...

Veel gestelde vragen   Adverteren   Contact   Disclaimer   Privacy  
Copyright © 2001-2009 vergelijken.nl, alle rechten voorbehouden
Pagina gegenereerd in 178.7 ms op 18/03 22:49:09