|
 |

/ / Vergelijken.nl / Producten / Computer systemen / Laptops
Onderwerp: Welke laptop is nu de juiste keuze en waarom?
Ik ben op zoek naar een laptop, ik weet alleen niet wat nu de beste keus is. Gevoelsmatig denkt dat een duo core het beste is. Maar dat ook alleen maar omdat apple dat heeft. Ook wil ik een ruime harde schijf. Verder is het allemaal niet zo belangrijk.. Ik zal het niet gebruiken voor spelletjes e.d. En ik wil het niet zo groot, niet zo zwaar. Ik moet er veel mee reizen. Is Dell een goede keuze?
De voornaamste reden dat ik nu een nieuwe wil is omdat het noodzakelijk wordt voor mijn opleiding. Bedrijfskundige Informatica.
Wie kan me vertellen waarom ik waarop moet letten??
|
Ik ben op zoek naar een geschikte laptop met groot scherm (of desnoods desktop) voor een verstandelijk gehandicapte jonge man, waarmee hij Braziliaanse TV kan zien, films kan laten downloaden, naar Braziliaanse radio (muziek) kan luisteren etc. Hij is in Brazilie geboren en opgegroeid. Omdat laptops niet zo'n beste muziek weergaven hebben, vermoed ik dat er extra luidsprekers bij moeten. Zijn alle laptops hiervoor geschikt of vergt dit een zorgvuldige selectie? Bedankt voor de reacties en adviezen. Kees.
|
Kijk goed uit met het kopen van een laptop kopen bij Laptop Plus. Ik heb er eentje bij hen gekocht die na drie weken stukging. Ze sturen je van het kastje naar de muur en bieden geen enkele service. Het resultaat is dat je de reparatie zelf kunt betalen. Daarnaast bleek dat ik een laptop heb gekocht waar een groot aantal gebreken mee was.
|
Reageer...
Toon ook de verborgen berichten (1)...
Blijf per email op de hoogte van deze discussie (ThreadWatch)...
Rapporteer dit topic...
|